Inloggen Info Registreren!

Auteur Topic:  Regio West: Modelzone Fotoshootdag op zondag 9 november.  (gelezen 8453 keer)

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
Regio West: Modelzone Fotoshootdag op zondag 9 november.
« Gepost op: 28-08-2014 16:26:28 »
Op zondag 9 november zal er weer een Modelzone fotoshootdag georganiseerd worden in een studio in Waddinxveen. Er is plek voor ongeveer 10 fotografen en minimaal 4 modellen.
Doelstelling van deze dag is om met elkaar kennis te maken, elkaars ervaringen en tips te delen, en gewoon er een super gezellige dag met elkaar van te maken.

Voor fotografen is dit dus de kans om op 1 dag meerdere modellen voor de camera te hebben en ervaring en tips uit te wisselen of te horen van je mede-fotografen.

Voor modellen is dit een unieke kans om een goede uitbreiding van je portfolio te krijgen met verschillende stijlen.

De thema's:
- Tattoo shoot: Heb je als model tattoo's dan gaan we ons focussen op je tattoo's
- Freestyle: Als model overleg je samen met de fotograaf wat voor foto's je gaat maken.
- Gekke bekken competitie: Maak ook gekke bekken foto's. We gaan dan van alle regio's de leuke gekke bek kiezen. De fotograaf en model van de winnende foto krijgt een leuk prijsje

Je mag uiteraard iemand meenemen, en voor de kosten van drinken, etc wordt een kleine vergoeding van € 5,00 per deelnemer gevraagd.

Ondersteunende leden kunnen zich vast registreren door dit aan te geven in deze topic. Als er meer aanmeldingen zijn, dan dat er plek is, dan hebben ondersteunende accounts voorrang. Als er teveel leden zijn gaan we loten helaas.

Fotografen:
- Eddie *#
- contrastfoto *# AFGEMELD
- Lichtmoment Fotografie #
- Ardou #
- Steve #
- pentaxhot #
- rwknew #  AFGEMELD
- janpieter #
- Ogkempf #
- jhslotboom #
- Dennisdongelmans #
- jaapvanegmond #

Reserve Fotografen:
- ideb

Modellen:
- Dominique
- melanie
- Celine (steve neemt deze mee)
- Lili
- Mariana
- Nadine
- Sandra
- Sientje pascal

* = ondersteunde account
# toegezegd door persoon
« Laatst bewerkt op: 07-11-2014 00:24:02 door Marco »

Eddie Jonkman

• Eddie Jonkman
  • Photographer
  • Vlaardingen
  • Nederland
  • *
Re: Regio West: Modelzone Fotoshootdag op zondag 9 november.
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2014 07:16:10 »
Goede morgen Marco,
Hierbij mijn aanmelding voor de fotoshootdag op 9 november regio West.
Groetjes,
Eddie Jonkman   Modelzone nr.  7350   eddie 

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #2 Gepost op: 02-09-2014 14:34:34 »
thema's en aanmeldingen bijgewerkt

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #3 Gepost op: 09-09-2014 23:58:01 »
model er bij gezet

contrastfoto

• contrastfoto
  • Photographer
  • Sassenheim
  • Nederland
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 09-10-2014 18:29:42 »
Via de mail vandaag aangemeld als fotograaf voor de locatie in Waddinxveen maar ook hier nog maar even. Heb er zin in!

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #5 Gepost op: 14-10-2014 02:36:17 »
Aanmeldingen bijgewerkt en mensen geinformeerd

Lichtmoment Fotografie

« Reactie #6 Gepost op: 14-10-2014 09:05:22 »
Zoals zojuist ook per mail bevestigd, kijk ik er naar uit om erbij te zijn! Erg leuk initiatief om op deze manier laagdrempelig aan een portfolio te werken. :)

jaapvanegmond

• jaapvanegmond
  • Photographer
  • Rijnsburg
  • Nederland
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 09-11-2014 20:44:48 »
Ik wil bij deze vooral Ekko en zijn vrouw danken voor de hartelijke gastvrijheid en ondersteuning van deze meeting. Ik heb een topdag gehad!
Een minpuntje, de meeste modellen hebben zonder kennisgeving verstek laten gaan :'(.
De modellen die er wel waren hebben zich voor meer dan 100% ingezet. Dank daarvoor.

Ook een dank aan Modelzone voor het organiseren en ik hoop dat Modelzone dit soort meetings vaker organiseert, dan probeer ik er ook weer bij te zijn.

Jaap

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 09-11-2014 21:03:38 »
Ik wil bij deze vooral Ekko en zijn vrouw danken voor de hartelijke gastvrijheid en ondersteuning van deze meeting. Ik heb een topdag gehad!
Een minpuntje, de meeste modellen hebben zonder kennisgeving verstek laten gaan :'(.
De modellen die er wel waren hebben zich voor meer dan 100% ingezet. Dank daarvoor.

Ook een dank aan Modelzone voor het organiseren en ik hoop dat Modelzone dit soort meetings vaker organiseert, dan probeer ik er ook weer bij te zijn.

Jaap
Hier ook al!! Bij meeting zuid  dus ook ( 3 afwezigen zonder afmelding) Wat mij betreft mogen betreffende modellen best eens aangeschreven worden dat dit niet de bedoeling is van gezonde samenwerking.
Als dit in mijn privecontacten zou gebeuren is dat een reden om nooit meer een nieuwe samenwerking aan te gaan

Jan Terpstra

« Reactie #9 Gepost op: 09-11-2014 23:16:52 »
Hier ook al!! Bij meeting zuid  dus ook ( 3 afwezigen zonder afmelding) Wat mij betreft mogen betreffende modellen best eens aangeschreven worden dat dit niet de bedoeling is van gezonde samenwerking.
Als dit in mijn privecontacten zou gebeuren is dat een reden om nooit meer een nieuwe samenwerking aan te gaan
Ik zou gewoon de namen noemen.

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 09-11-2014 23:51:33 »
Ik zou gewoon de namen noemen.
Ikzelf roep nooit namen voordat ik het fijne er van af weet, maar het is wel goed dat in zijn algemeenheid dit aangehaald wordt. Zij die zich aangesproken voelen zulken dit best meelezen. Misschien dat sommigen hun leven gaan beteren

Eddie Jonkman

• Eddie Jonkman
  • Photographer
  • Vlaardingen
  • Nederland
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 10-11-2014 10:54:14 »
Ik sluit mij volledig aan bij Jaap. Ekko het was perfect geregeld, bedankt daarvoor.
Wat een geweldige studio heb jij daar in Waddinxveen.
Heel erg jammer was dat van de acht aangemelde modellen er twee zijn op komen dagen, Dominique en Esseline, Carmen was meegekomen met Dominique, deze drie modellen hebben een topprestatie geleverd,
waarvoor mijn en alle andere fotografen onze dank!
Voor de modellen die niet gekomen zijn wil ik vragen hoe zij het zouden vinden als zij daar waren en de fotografen waren niet opgekomen.
Natuurlijk weet ik de reden niet, maar een afmelding moet toch wel kunnen?
Dus: Melanie-Lili-Mariana-Nadine-Sandra-sientjepascal volgende keer beter??
Met vriendelijke groet,
Eddie Jonkman
« Laatst bewerkt op: 10-11-2014 14:31:17 door Eddie »

Steve

« Reactie #12 Gepost op: 10-11-2014 20:45:30 »
Ook ik wil Ekko en zijn vrouw bedanken voor de super ontvangst met lekkere koffie en koek en de gastvrijheid. Gisteren een leuke dag gehad en de modellen natuurlijk ook bedankt voor het poseren. Die hebben het ook wel druk gehad met 8 fotografen :-) Jammer dat er zoveel modellen niet zijn komen opdagen zonder af te zeggen.

Home | Zoeken | Castings | Forums | Krabbels | Info | Adverteren | Lid worden

© 1998 - 2012 www.modelzone.nl. Alle rechten voorbehouden

Terms | Privacy | Wachtwoord vergeten?