Inloggen Info Registreren!

Auteur Topic:  Tips en Tricks Photoshop Beauty Retouche  (gelezen 12574 keer)

Jan Kruize

Re: Tips en Tricks Photoshop Beauty Retouche
« Reactie #15 Gepost op: 25-06-2015 16:46:51 »
Dit is om de duvel geen suggestieve voorstelling. Die meiden worden platgebombardeerd met allerlei ranzige voorstellen. En probeer dat nu eens een keer niet te ontzenuwen met van blablabl en 99% is wel normaal hoor. Met name modlmayhem en modelzone staan er bekend om dat ze dit soort heren huisvesten. Juist omdat het controle nivo laag ligt. En dan ga je nu natuurlijk zeggen dat facebook nog veel linker is. Nou dat geloof ik niet. Met name de sociale controle in de diverse modellen en fotografengroepen ligt veel hoger als op mm en mz.

Jan Groot

• Jan Groot
  • Photographer
  • Hoorn
  • Nederland
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 25-06-2015 17:59:04 »
je tweede suggestieve conclusie onderschrijf ik niet Jan en ik geloog nog steeds dat 99% van de mensen hier voor normale uitwisselingen komt. Wel denk ik dat die 1 % foute mensen veel actiever is in zoeken en dat die daarvoor alle media gebruiken en dus ook MZ.
Je eerste punt is idd errug triest te noemen en dan heb ik zelf nog een beetje proberen te promoten haha. Niet alle tips and tricks is altijd van hoog niveau geweest, maar Stefan heb ik als erg kundig ervaren en vertelde werkwijzen waar je echt wat aan had

Wat het tweede punt betreft ben ik het helemaal met Peter eens hoewel, indien een Model naakt of naakt op aanvraag in haar profiel heeft staan, zij meer pbtjes in haar berichtenbox krijgt.
Ik heb het bij diverse Modellen nagevraagd maar het betreft lang niet altijd aanvragen voor naaktshoots.

Wat het eerste punt betreft: Het aanbod van fotografiecursussen e.d. is redelijk groot en op internet zijn heel veel tutorials te vinden zodat met een beetje eigen initiatief veel te leren is.
Ik heb er zelf geen behoefte meer aan tenzij het toevallig bij mij om de hoek van de deur is, dan wil ik voor de gezelligheid wel weer eens een workshop o.i.d. meemaken.

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 26-06-2015 00:05:31 »
Dit is om de duvel geen suggestieve voorstelling. Die meiden worden platgebombardeerd met allerlei ranzige voorstellen. En probeer dat nu eens een keer niet te ontzenuwen met van blablabl en 99% is wel normaal hoor. Met name modlmayhem en modelzone staan er bekend om dat ze dit soort heren huisvesten. Juist omdat het controle nivo laag ligt. En dan ga je nu natuurlijk zeggen dat facebook nog veel linker is. Nou dat geloof ik niet. Met name de sociale controle in de diverse modellen en fotografengroepen ligt veel hoger als op mm en mz.
Jan, jij hebt blijkbaar die signalen gekregen van mensen, ikzelf heb tot nu toe nog nooit zon reactie van iemand gehad en mijn eigen samenwenwerkingen zijnn ook allemaal erg leuk en netjes verlopen. Dus het "die meiden"  gebeuren betreft blijkbaar voorbeelden die jij kent, maar om dat ik nog nooit zoiets ervaren en gehoord heb hoef ik het er nog niet mee eens te zijn. Ik zie jouw opm meer als knuppel in het hoenderhok gooien temeer omdat dat helemaal niet het onderwerp was hier. Het ging over een workshop fotobewerking ???

Jan Kruize

« Reactie #18 Gepost op: 26-06-2015 06:43:41 »
Juist, het ging over een workshop fotobewerking. En gezien de massale belangstelling voor 1 van de belangrijkste onderwerpen in de fotobewerking voor een paar centen geeft mij al aan wat voor volk hier rondloopt. Het gaat bij modelzone niet om kwaliteit. Het gaat er om om even een modelletje te scoren. De rest is bijzaak. Kijk nou toch eens hoeveel prachtfoto's ik per dag op facebook voorbij zie komen. En hoe weinig op modelzone. Ik heb verwoede pogingen gedaan om aan te geven hoe dit verbetert kon worden. Bijv. door een kleine bijdrage te vragen en een leggitimatie. Het enige wat jij daar tegen in kon brengen was van nou, dan ben ik weg hoor. Dit is geen knuppel in het hoenderhok gooien. Dit is een nuchtere constatering van feiten.

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
« Reactie #19 Gepost op: 26-06-2015 10:09:42 »
ikzelf ben al sinds jaren goud lid en heb me zelfs in de tijd van DH ook moeten legitimeren, dus het "dan ben ik weg" slaat niet op mezelf maar ik hebin die discussie duidelijk willen maken dat ik die optie van verplicht contributie niet de juist vind. Is gewoon mijn mening. Vind het jammer dat je refelmatig de zaken uit de context haalt.
Maar ik hou er over op. Op mijn manier probeer ik ook een positieve bijdrage op MZ te leverenen baal ervan dat veel mensen allleen negatief commentaar levern, maar het zij zo.
Vanaf nu hou ik het erbij op lekker fotos posten, feedback er op geven en krijgen en verder zo nu en dan een afspraak voor een shoot maken.
Is het het einde van MZ , so be it en ga ik wel met het schip ten onder  :) , bloeit het op ook mooi, ik vind het allemaal best
« Laatst bewerkt op: 26-06-2015 10:11:53 door Peter »

Simon

• Simon
  • Photographer
  • Breukelen
  • Nederland
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 26-06-2015 13:44:41 »
Citaat
Op mijn manier probeer ik ook een positieve bijdrage op MZ te leveren
Peter, je bent altijd positief, en met kritiek altijd opbouwend. Altijd fijn om je commentaar te lezen (en soms zelfs een verademing, helaas).
Keep up the good work!

Jan Groot

• Jan Groot
  • Photographer
  • Hoorn
  • Nederland
  • *
« Reactie #21 Gepost op: 26-06-2015 15:57:55 »
Peter, je bent altijd positief, en met kritiek altijd opbouwend. Altijd fijn om je commentaar te lezen (en soms zelfs een verademing, helaas).
Keep up the good work!

Helemaal mee eens Simon.
Mijn vingers jeuken trouwens om een reactie te geven op het beweerde van Jan, want ik deel deze bewering, hoe goed Fb wel werkt in de Fotografen/Modellengroepen, totaal niet en heb daar een hoop ervaring mee.
Maar dat betekend weer een "comment off topic" moment dus laat maar.

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #22 Gepost op: 26-06-2015 16:38:06 »
Keep up the good work!

+1

Jan Kruize

« Reactie #23 Gepost op: 26-06-2015 16:53:47 »
Ahh ok Zie het al, niks aan de hand mensen. Allemaal doorlopen.

Simon

• Simon
  • Photographer
  • Breukelen
  • Nederland
  • *
« Reactie #24 Gepost op: 26-06-2015 17:57:34 »
Citaat
Ahh ok Zie het al, niks aan de hand mensen. Allemaal doorlopen.
Jan, dat was zeker niet de strekking van mijn reactie. Peter zegt slechts dat zijn eigen ervaring anders is dan die van jou. Dat laat onverlet dat wat jij beschrijft ook wel plaats zal vinden. Ik denk echter dat generaliseren niet helpt.

Home | Zoeken | Castings | Forums | Krabbels | Info | Adverteren | Lid worden

© 1998 - 2012 www.modelzone.nl. Alle rechten voorbehouden

Terms | Privacy | Wachtwoord vergeten?